מה תפקידו של עורך דין משפחה וגירושין?

עורך דין משפחה וגירושין הוא האדם לפניו אליו כאשר הגעתם להחלטה להתגרש. ההחלטה להתגרש היא החלטה לא פשוטה, אך בחלק גדול מהמקרים היא פשוט בלתי נמנעת. לא משנה כמה תנסו להימנע ממנה, בשלב מסוים לא תוכלו לברוח ממנו. עורך דין גירושין ומשפחה אמור לסייע לכם לבנות הסכם מכבד שמטיב עם שני הצדדים. כאשר השאיפה הטבעית תהיה להתחיל פרק חדש בהקדם האפשרי. כל זמן שבו מתנהל הליך משפטי כזה או אחר, אינכם יכולים לנסות להתחיל משהו אחר. מחפשים עורך דין שילווה אתכם באחת מנקודות המשמעותיות ביותר בחייכם? הכירו את עורך דין רן רייכמן, ביחד עם צוות משרדו ידאג לספק לכם את מבוקשכם. כל לקוח שפונה למשרד מקבל יחס אישי, גם אתם יכולים לקבל את מלוא תשומת הלב.

תפקידו של עורך דין לענייני משפחה וגירושין הוא לאפשר לכם להשיג את אשר מגיע לכם. אותו עורך דין אמור לייצג אתכם בערכאות המשפטיות, דבר שלא תוכלו לעשות אותו בעצמכם. עורך הדין יסביר לכם בדיוק מה עומד לקרות, וכיצד תוכלו להכין את עצמכם בצורה יעילה להמשך הדרך. הרי כל טעות, גם הטעות הקטנה ביותר, עלולה להחזיר אתכם לאחור. עורך דין מנוסה אמור להצעיד אתכם למקום שאתם רוצים להיות בו. מדובר על תפקיד חשוב מאוד, כך שאינכם יכולים לוותר עליו. גם אם אתם חושבים כי תצליחו לבצע את כל הפעולות לבד, טוב שיש עורך דין שנמצא מאחוריכם. ברוב המקרים המציאות בדיני משפחה וגירושין תהיה סבוכה יותר ממה שאתם מדמיינים לעצמכם.

 

האם צריך עורך דין לגירושין בהסכמה?

הדעה הרווחת היא כי גירושין בהסכמה יכולים להיעשות ללא עזרתו של עורך דין. עורך דין משפחה וגירושין יהיה חשוב מאוד גם במקרה שבו בני הזוג הגיעו להסכמות על רוב הנושאים. הרי התפקיד של עורך הדין יהיה לגשר בין בני הזוג, אך מעבר לכך הוא גם אמור לבנות את ההסכם. ההסכם חייב להיות תקין משפטית בשביל שתוכלו להציג אותו בפני בית המשפט. לבד לא תוכלו לנסח את הסעיפים השונים שעשויים לעשות את כל ההבדל. הסכם שלא מקבל את אישורו של בית המשפט, לא יהיה קביל ביום שאחרי הפרידה. לפיכך חשוב מאוד לא לוותר על התייעצות עם עורך דין, גם אם נדמה לכם כי אין בכך צורך. חשוב לזכור כי גם גירושין בהסכמה עלולים להסתעף לכל מיני כיוונים שונים. טוב לכם לדעת כי יש איש מקצוע שיספק לכם מענה מהיר על כל שאלה.

כיצד נקבע המחיר של עורך דין משפחה וגירושין?

כל מי שפונה לעורך דין ירצה לדעת את המחיר שלו. הרי המחיר הוא חלק בלתי נפרד מההחלטה הסופית שאותה אתם תידרשו לעשות. אם המחיר יהיה יקר מידיי, לא בטוח שתוכלו לקבל את הייצוג למשך כל ההליך עצמו. מראש יהיה עליכם להכיר את הפרמטרים השונים שמשפיעים על המחיר. כך לא תמצאו את עצמכם עושים בחירה שתברר לכם כבחירה לא נכונה. המחיר נקבע בין היתר על סמך מורכבות התיק, ועל פי מידת המיומנות של עורך דין. עורך דין משפחה וגירושין שיש לו ניסיון עשיר ייקח יותר מאשר כזה שנמצא בתחילת הדרך. אך אל תשכחו כי מראש תרצו לפנות לאיש מקצוע שמעניק לכם ביטחון ושקט. לפיכך אל תבחרו את עורך הדין לפי הצעת המחיר שהוא נותן לכם כי היא לא תמיד תשקף את המציאות.

עורך דין גירושין ומשפחה – מתי נכון לפנות אליו?

הפנייה לאיש מקצוע בדמות עורך דין משפחה וגירושין חייבת להיעשות מוקדם ככל האפשר. תזכרו כי ברגע שההליך יוצא לדרך לא תהיה לכם אפשרות להחזיר אותו לאחור. כך שמוטב לכם לדעת כי החל מאותו הרגע יש עורך דין מנוסה שמייצג אתכם בערכאות המשפטיות השונות. אם תתמודדו עם הליך הגירושין לבדכם, זה עלול להציב אתכם בפני דילמות משמעותיות. כיום קל מאוד למצוא עורך דין משפחה שבקיא בין היתר גם בתחום הגירושין. תדאגו כי עוד לפני שהתחלתם את ההליך באופן פורמלי אתם נמצאים מולו בקשר. הוא יסביר לכם איזה צעד יהיה נכון לעשות בכל נקודת זמן, בטח כאשר אינכם יודעים מה נכון לעשות. כל טעות שתעשו, במודע או שלא במודע, תהיה טעות שתכניס אתכם לבור עמוק. בור שבחלק גדול מהמקרים תתקשו לצאת ממנו, לא משנה כמה אתם תנסו.

מה צריך לשאול?

יש כל כך הרבה שאלות שתצטרכו לשאול עורך דין משפחה וגירושין. השאיפה שלכם תהיה לפנות אל האיש הנכון שייצג אתכם בצורה אידיאלית מול מערכת המשפט. עורך הדין אמור לייצג אתכם בחלק מהמקרים גם מול עורך הדין של הצד השני. לכן תרצו לדעת כי את האחריות אתם שמים על כתפיו של איש מקצוע שלא יאכזב אתכם.

  1. כמה שנות ניסיון יש לך בתחום? עורך דין חייב להיות מנוסה מאוד. לכן מוטב שתוודאו מראש כמה שנות ניסיון יש לו בתחום הספציפי הזה. ברגע שתשאלו אותו לגבי הניסיון, יהיה לכם קל לדעת כי אתם לא עושים טעות. עורך דין חסר ניסיון יעשה טעויות רבות שעלולות להיות קריטיות מבחינתכם.
  2. מהו שכר הטרחה הממוצע? מאוד קשה להגיד מראש כמה יעלה ייצוג. אך עדיין יהיה עליכם לקבל הערכת מחיר מסוימת שתוכלו להעריך אותה. גם ככה אתם נכנסים לתקופה לא יציבה, מהסיבה הזאת לא תרצו להכביד על עצמכם עם הוצאה שלא תוכלו לעמוד בה.
  3. מהם אחוזי ההצלחה של המשרד? לכל משרד יש אחוזי הצלחה שונים, ולכל עורך דין יש את סיפורי ההצלחה שלו. אתם מנקודת המבט שלכם תרצו לדעת כי אתם פונים לעורך דין עם קבלות. משרד עם אחוזי הצלחה גבוהים יביא איתו שקט לכל אורך הדרך.
  4. מהי מידת הזמינות שלך? השאיפה הטבעית תהיה לדעת כי יש מישהו בצד השני שזמין לכם. אל תצאו מנקודת הנחה כי כל עורך דין יהיה זמין למתן ייעוץ והכוונה. ישנם עורכי דין שלא זמינים למשך רוב שעות היממה, מראש מוטב כי תבחנו את העניין הזה.

 

עו"ד רן רייכמן – עורך דין לענייני משפחה וגירושין!

רוצים לשים את האחריות בידיו של איש מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות? זוהי ההזדמנות שלכם להכיר את עורך הדין רן רייכמן. עורך דין מנוסה בדיני משפחה וגירושין, שעד כה ייצג גרושים וגרושות רבים. אחוזי ההצלחה של המשרד גבוהים מאוד, הם עומדים נכון לעכשיו על למעלה מ-90 אחוז. אין סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר כאשר זה נוגע לנושא של גירושין ומשפחה. עורך דין משפחה וגירושין אמור להיות האיש שיספק לכם ליווי אישי באחד מהרגעים הקשים ביותר של חייכם. משרדו של עורך דין רן רייכמן כאן על מנת לגרום לכם לפתוח את הפרק החדש בחייכם ברגל ימין.

רוצים לקבל שיחת ייעוץ שתספק לכם מענה לכל השאלות? התקשרו: 072-3955001

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: