עורך דין ירושות וצוואות שיילחם עבורכם

אחד היתרונות המרכזיים בשימוש בעורך דין מתחיל עוד לפני תהליך כתיבת הצוואה. כתיבת צוואה היא חלק מתכנון עיזבון, וחרף העובדה שהיא חלק חשוב, ישנם עניינים מעשיים ומשפטיים רבים שאולי תרצו לעשות סדר בהם. באופן דומה, עורך דין ירושות וצוואות יוכל למשוך את כל הרכוש והאינטרסים המרכיבים את העיזבון שלכם, על מנת להבטיח ששום דבר לא יישכח. עורך דין ירושות וצוואות יעבוד אתכם כדי ליצור צוואה מקיפה המשקפת במדויק את העיזבון שלכם ואת רצונותיכם. אנחנו מצפים ממכם לקרוא בעיון רב את כל המאמר שלפניכם, מכיוון שהיום נדבר על – עורך דין ירושות וצוואות.

עורך דין ירושות וצוואות

מדוע חיוני להשתמש בשירותיו של עורך דין ירושות וצוואות?

חיוני שכל אדם, ללא קשר לגילו, יעשה צוואה משלו. אם תלכו לעולמכם בלי לערוך צוואה אז "אתם מתים בצוואה", מה שאומר שבית משפט יכול לחלק את הנכסים שלכם בהתאם לחוק באותו זמן. זה עלול לגרום לכך שהנכס שלכם והשקעות שהרווחתם קשה יחולקו לאחים, לבני דודים, אפילו לקרובי משפחה רחוקים יותר או לממשלה. חשוב שתערכו צוואה כדי לשמור על שליטה על הנכסים שלכם גם לאחר שנפטרתם. קיימות מספר אפשרויות כאשר שוקלים לערוך את הצוואה שלכם, כדלקמן – אתם יכולים לכתוב צוואה משלכם, או לחלופין אתם יכולים לבחור להשלים את אחת מערכות כתיבת הצוואה "עשה זאת בעצמך". למרבה הצער, שתי האפשרויות הללו טומנות בחובן קשיים. ישנם תרחישים רבים שבהם שימוש בצוואה תוצרת בית יכול להתגלות כלא הולם ובלתי מועיל. רצונותיכם עשויים להיות ברורים, אולם ייתכן שהצוואה הכתובה לא תמיד תומכת ברצונות אלה. הדבר האחרון שמישהו רוצה כשהוא כותב את הצוואה שלו הוא שהנכסים והרכוש שלו לא יושארו למוטב המיועד. אם לא בוצעו פעולות טכניות מסוימות בעת הכנת וביצוע הצוואה שלכם, היא עשויה להיחשב כבלתי חוקית לחלוטין או גרוע מכך, היא עשויה להיות מעורפלת ויתנהלו הליכים משפטיים על מנת לקבוע את התוכן. הליכים משפטיים יפחיתו כמובן את ערך העיזבון שלכם בשל חשבונות משפטיים שעלולים להיות גדולים שמותירים את המוטבים שלכם פחות ממה שהתכוונתם. החלופה היא לבקש מעורך דין לערוך צוואה בשמכם. עורך דין ייקח את ההנחיות המדויקות שלכם תוך כדי שידריך אתכם בכל אזור אפור שעלול להיות לא ברור לכם. כמו כן, עורך דין ירושות וצוואות ירשום הערות מפורטות על ההנחיות שלכם, אותן ניתן יהיה לשחזר במועד מאוחר יותר במקרה שרצונותיכם יוטלו בספק באמצעות מוטב שלא התכוונתם להוריש לו בכלל כלום. אם עורך הדין שלכם יכול לספק ראיות להנחיות המדויקות שלכם, למוטב המצפה בדרך כלל לא תהיה פנייה בהליכים משפטיים. עורך דין ירושות וצוואות מוסמך ועובד על פי ההנחיות המחמירות של חוק הצוואה אשר מגדיר את כל הדרישות שצוואה צריכה לעמוד בהן כדי להיות תקפה. כמובן שהדרכה לעורך דין תהיה כרוכה בכמה עלויות נוספות, אולם אלו יותר מתקזזות על ידי הביטחון שהושג על ידי הידיעה שהמסמך החשוב ביותר שסביר להניח שתזדקקו לו נערך על ידי רופא מוסמך ומנוסה. בנוסף לכך, עורך דין ירושות וצוואות עשוי להיות מוכן לבקר אתכם בנוחות בבית שלכם, אם יש לכם מוגבלות בניידות. אם כבר מדברים על הבית שלכם, חשוב לדעת איך מתועדת הבעלות על הנכס שלכם ואם אתם לא בטוחים, זה משהו שעורך הדין שלכם יבהיר לכם. זאת ועוד, עורך דין ירושות וצוואות ייתן לכם את האינדיקציה הטובה ביותר האפשרית לגבי עלויות השירותים שלהם לפני התחלת כל עבודה מטעמכם, באופן הזה שלא תהיו כפופים לעמלות שבלתי נגמרות.

במה באות לידי ביטוי הסגולות של עורך דין ירושות וצוואות?

הסגולות של עורך דין באות לידי ביטוי באלמנטים הבאים –

  1. הצוואה שלכם תהיה מאוחסנת בבטחה – אם עורך דין ירושות וצוואות עוזר לכם לכתוב את הצוואה שלכם, הוא על פי רוב יאחסן אותה עבורכם את בכספת חסינת אש בחינם.
  2. אתם מוגנים אם משהו משתבש – אם יהיו לכם בעיות, אתם יכולים להגיש תלונה למשרד עורך הדין. אם משרד עורך הדין אינו מטפל בתלונתכם כראוי, תוכלו לפנות לנציב תלונות הציבור המשפטי.
  3. החלקים המסובכים נעשים בשבילכם – החוק סביב ירושות, כולל מס ירושה ונאמנויות, מורכב. עורכי דין יכירו את החוק ויוכלו לסייע לכם בביצוע הבחירות היעילות ביותר.
  4. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים יותר שאין טעויות. בעיות נפוצות עם צוואות, כדוגמת – שימוש בעדים הלא נכונים או שכחתם לחתום עליהן, עשויות לגרום לכך שהיא לא תקפה כאשר אתם נפטרים. שימוש בעורך דין אמור למזער את הסיכון שדברים כאלה יקרו.


במה יעזרו לכם שירותי עריכת דין?

צוואה היא הקול החוקי שלכם לאחר שתמותו. עורך דין ירושות וצוואות מתקשר ומברר כיצד אתם רוצים שהרכוש שלכם יחולק, איך אתם רוצים שיטפלו ביקיריכם, באילו גורמים אתם רוצים לתמוך וכיוצא בזאת. בלעדי עורך דין ירושות וצוואות, ייתכן שרצונותיכם לא יתכבדו, והדברים עלולים להיות קשים מאוד עבור אלה שאתם משאירים מאחור. צוואה היא מסמך חי שצריך להתעדכן מעת לעת, כדי לשקף שינויים בחייכם. תיקון צוואה יכול להיות קל כמו הוספת סעיף חדש למסמך שלכם. מה ההיגיון שלכם מאחורי המתנות שלכם? האם אתם רוצים להשאיר משהו משמעותי עבור המשפחה שלכם, או מורשת עבור הדורות הבאים? מי אתם רוצים שיקבל את העיזבון שלכם? זה יכול להיות כל אחד בכל גיל או ארגון שחשוב לכם, בין אם זה ארגון צדקה או משהו אחר. מתי על המוטב לקבל את הירושה שלו? האם יש ילדים תלויים והאם יש להקים נאמנות? מי יהיה מיופה הכוח שלכם – מי שיש לו את הזכות החוקית לפעול עבורכם אם אתם נהיים בלתי מסוגלים נפשית או פיזית לפעול עבור עצמכם? תצטרכו לבחור ייפוי כוח אחד עבור הרכוש והכספים שלכם, ואחד עבור עניינים הקשורים לבריאות . ולבסוף, מי הולך לנהל את העיזבון שלכם אחרי שתמותו? תצטרכו לבחור מנהל עיזבון , על מנת לבצע את תנאי הצוואה שלכם. האם אתם רוצים להשאיר כסף או נכס? ייתכן שתרצו להיות אסטרטגיים לגבי אילו חלקים בעיזבון שלכם אתם נותנים למי, כדי למקסם את הטבות המס. לצורך העניין, אתם יכולים להעביר את מה שנשאר מהעיזבון שלכם ללא מס לבן הזוג שלכם. או האם ידעתם שרוב ארגוני הצדקה יכולים לקבל העברות של ניירות ערך הנסחרים בציבור? זה יכול להגדיל את ניכוי המס שהעיזבון שלכם יקבל עבור התרומה.

לסיכום

צוואה היא מסמך משפטי פורמלי, וכתוצאה מכך עליה לעמוד בדרישות משפטיות מסוימות. למרות שאולי קראתם והבנתם מה הן הדרישות המשפטיות הללו, האם אתם יכולים להיות בטוחים שתוכלו לעמוד בהן? אפילו תבניות ושירותים מקוונים רבים אינם עומדים בדרישות החוקיות לתקפות, ובמקום שבו זה קורה, ייתכן שמאמצי כתיבת הצוואה שלכם יהיו חסרי טעם. בנוסף לכך, כשצוואה לא ערוכה כהלכה, היא תהיה פסולה או ניתנת לערעור. אתם יכולים לחסוך לאהובים שלכם קושי מאוחר יותר ולהניח את דעתכם באמצעות שימוש בעורכי הדין שלנו. ולכן, כדאי שתצרו קשר עם צוות עורכי הדין שלנו בשל העובדה שאנחנו מתמחים בתחום עורך דין ירושות וצוואות.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: