עורך דין צוואות שנלחם עבורכם

עורך דין צוואות יכול ליצור את הצוואה שלכם, מסמך שמצהיר כיצד יחולק רכושכם לאחר המוות. לאחר מכן, עורך דין צוואות יסייע למשפחה בתהליך ביצוע משאלות אלו. לעתים קרובות אותו עורך דין יכול לטפל בצוואה, אבל בדקו עם עורך הדין שלכם אם הוא או היא גם עושים את שניהם. מוטב שתחליטו לקרוא את מה שכתוב פה למן ההתחלה ועד לסיום, כי פה תגלו כל מה שצריך לדעת על – עורך דין צוואות.

עורך דין צוואות

האם עורך דין צוואות יכול לוודא ניסוח צוואה מלאה?

האם שכחתם מישהו משמעותי בחייכם שאתם רוצים להשאיר לו משהו עם פטירתכם? האם אתם נדרשים לכלול את כל היורשים החוקיים שלכם בצוואה שלכם? האם אתם נדרשים לתת חלקים שווים לכל היורשים שלכם, על מנת שהם לא יערערו על רצונכם? האם אתם יכולים להוציא מהצוואה שלכם ילד שהאשים אתכם בהתעללות או בהזנחה? האם אתם יכולים להוציא את ילדיכם החורגים מהצוואה שלכם? יש לכם ילדים קטינים? האם אתם צריכים לספק את האפוטרופסות שלהם? האם אתם יכולים להפקיד בידי מנהל העיזבון שלכם את המשמורת החוקית של ילדיכם הקטינים? האם אתם יכולים לתת להם ירושה בתנאי שהם מתאימים להתקבל לאוניברסיטה? האם אתם יכולים לתת להם ירושה בתנאי שהם יתחתנו קודם? האם עשיתם הפרשה לסידורי ההלוויה שלכם והפרתם רכוש שישמש אך ורק לסיוע בהוצאות ההלוויה שלכם? האם חשבתם לתרום את האיברים שלכם? האם מיניתם מנהל עזבון של הצוואה שלכם? מה אם מנהל העיזבון שציינתם בצוואה שלכם דוחה את מינויו? מה אם מנהל העיזבון שבחרתם ומונה בצוואה שלכם אינו כשיר – מי יהיה מנהל העיזבון? עשיתם הסדרים לתשלום מנהל העיזבון שלכם? האם ניתן לשחרר חוב בצוואה? האם אתם יכולים להקצות ליורש את הזכות החוקית לתבוע אדם אחר כדי לקבל רכוש השייך לכם שנלקח על ידי מישהו אחר? האם ניתן להוריש ליורש זכות גבייה על חוב? האם אתם יכולים לעשות עיזבונות מיוחדים? האם אתם יכולים לתת מתנות מיוחדות של רכוש ספציפי כמו טבעת יהלום לחבר הכי טוב שלכם? האם אתם יכולים להשאיר לחתול המחמד שלכם סכום כסף כדי לשלם עבור הוצאות וטרינריות? האם אתם יכולים לתת נכסים ליורשים בתנאי שהם יטפלו בכלב שלכם? ברור כי רק עורך דין צוואות יכול לענות על שאלות אלו. רק עורך דין צוואות יכול לעזור לכם לקבל החלטות בנוגע לדיספוזיציות רכוש שיהיו ניתנות לאכיפה משפטית גם כאשר יש ערעור על רצונכם.

האם עורך דין צוואות יכול לסייע לכם לעדכן את הצוואה?

החיים קורים והנסיבות משתנות. בין אם אתם מתגרשים, מתחתנים או מביאים ילד לעולם, מצבים אלו הם זמן מצוין לבחון ולעדכן את הצוואה שלכם. אנו אפילו ממליצים לכם להעיף מבט חטוף בצוואה שלכם מעת לעת, על מנת להימנע מיצירת בעיות שלא במתכוון עבור היורשים שלכם עם מותכם. עבודה עם עורך דין צוואות בצוואה חיה יכולה לעזור לוודא שהסעיפים והניסוח הנכונים משמשים בהתחשב במצבך הייחודי.

האם עורך דין צוואות יכול לעזור בתכנון עיזבון?

עריכת הצוואה הרצויה תלויה רבות גם בתכנון עיזבון. עורך דין צוואות ידאג שתתכננו נכון את העיזבון שלכם כך שכל ההשקעות ילכו בכיוון הנכון. תכנון עיזבון נכון מבטיח שהנכס שלכם יעבור ליורש הנכון. חוץ מזה, זה שומר על זכויותיכם על העסק והרכוש שלכם בזמן שאתם בחיים. עורך דין יכול לסייע לכם בביצוע כל תיקונים בצוואה שלכם.

האם עורך דין צוואות מסוגל לסייע בווידוא שהצוואה תקפה?

עורך דין צוואות יכול לעזור לכם לוודא שהצוואה שלכם תקפה. אחרון חביב, ולמעשה, זו הסיבה המשמעותית ביותר לכך שאתם צריכים שעורך דין יערוך עבורכם את הצוואה. עורך דין יכול לעזור לכם להוכיח שהצוואה שלכם נכתבה על ידכם בזמן שהייתם שקולים. המורישים חייבים להיות שקולים כאשר הם קובעים את האופן שבו יחולקו רכושם עם מותם. המורישים יודעים מי הם יורשיהם, מהות מערכת היחסים שלהם איתם והסיבה שהם נכללים בצוואה. המורישים יודעים אילו נכסים הם בבעלותם, היכן יש, כמה בבעלותם, והאופן שבו הם רוצים להפיץ את הנכסים הללו. אבל איך תנסחו את הצוואה שלכם כדי שתוכלו להראות שאכן יש לכם מוח בריא בזמן ביצוע כתיבת הצוואה? מה אם, לאחר שתכתבו את הצוואה שלכם, אתם תסבלו ממחלה או מסבל מפציעה שמקטינה את היכולת האינטלקטואלית שלכם או משנה את מצבכם הנפשי. כיצד זה יכול להשפיע על תוקף הצוואה שלכם? האם זה משפיע על תוקף הצוואה שלכם בכלל? על כל השאלות והחששות הללו יכול עורך דין צוואות לענות. לעתים קרובות, מוריש יחשוב כי העסקת עורך דין צוואות מנוסה לעריכת צוואה היא פשוט הוצאה גדולה מדי. תשקלו את החלופה – אם הצוואה שלכם אינה תואמת את הדרישות המשפטיות ואם צוואתכם לא מראה שהייתם שקולים בעת עריכת צוואתכם, הצוואה שלכם עשויה להתבטל במלואה. אם הצוואה שלכם מתעלמת מחלק מהיורשים החוקיים שלכם ובתי המשפט יחליטו שהם זכאים לחלק הוגן מהרכוש שלכם, הצוואה שלכם עשויה להיות פתוחה לשינוי. אם יימצא שהצוואה שלכם איננה תקפה בשל אי התאמה לדרישות החוק, אזי, העיזבון שלכם יחולק על ידי בתי המשפט ולא בהתאם לרצונכם. כדי למנוע את האפשרות לפסול את הצוואה שלכם ואת מעבר העיזבון שלך לעירבון, אנו ממליצים בתוקף להתייעץ עם עורך דין לגבי עריכת הצוואה.

האם עורך דין יכול לעזור במידה ואין לכם זמן ליצור צוואה?

אמנם יש המון משאבים מקוונים לכתיבת צוואה, אך לעתים קרובות תצטרכו לקרוא על כל ההיבטים של צוואה לפני שתתחילו בתהליך המקוון. עורך דין יכול לשאול כמה שאלות מפתח ולעבוד אתכם בזמן בשביל לכתוב צוואה וכל מסמך משפטי אחר. כמו כן, אתם לא בהכרח יודעים בעצמכם אילו מסמכים נוספים אתם צריכים, או לחלופין איך לנסח בצורה הטובה ביותר כדי למזער את התביעות בנושא צוואה. לאתרים מקוונים המאפשרים לכם ליצור צוואה משלכם יש את אותן מלכודות.

האם עורך דין צוואות יכול להגן על היורשים?

אתם לא יודעים מה צופן לכם העתיד. אף אחד לא רוצה למות צעיר, אבל המוות בלתי צפוי; לכן, עליכם לנקוט בצעדים מראש כדי להגן על ילדיכם. לשם כך, עליכם להשתמש בחלק הצוואה של תכנית עיזבון. תכנית זו מבטיחה שאם תפגשו עם מוות פתאומי, ילדיכם יגדלו על ידי אפוטרופוסים שאתם מאשרים להם עד שימלאו להם שמונה עשרה. אם לא תשאירו צוואה, בית המשפט יחליט מי מטפל בילדים שלכם וכיוצא בזאת.

לסיכום

בניגוד למה שנהוג לחשוב, יצירת צוואה יכולה להיות דרך חסכונית יחסית להשאיר את הנכסים שלכם למוטבים ספציפיים. בעוד ששכר הטרחה של עורך דין משתנה בהתאם לניסיון שלהם, לצרכים המשפחתיים שלכם, אפשרות זו היא דרך מעשית לכתוב צוואה נכונה מבחינה משפטית. בלי קשר, זה לא המקום לחסוך בו. צוואה שהוכנה בצורה גרועה יכולה להיות גרועה מחוסר צוואה בכלל, ובשל כך כדאי שתצרו עמנו קשר כבר כעת, עם צוות עורכי הדין שלנו, בשל העובדה שאנחנו מתמחים בתחום של עורך דין צוואות.

 

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: