שירות של עורך דין בעל ניסיון רב

בימי קדם משפחות ידעו לנהל את ענייניהן גם בלי עזרה מבחוץ, כשבדרך כלל היה גורם סמכות אחד שדעתו היא זו שהכריעה. בעולם המודרני המציאות כמובן שונה לחלוטין, ולכן ישנם מצבים רבים שבהם נדרשת התערבות של איש מקצוע מיומן – עו"ד לענייני משפחה. התועלת של עורך דין עם מומחיות בדיני משפחה, תחום רחב יריעה במיוחד, היא גם מבחינה משפטית אבל גם מבחינה רגשית. למעשה במצבים רבים עצם הפנייה לעורך דין מנוסה מונעת קרע במשפחה, ובכל מקרה היא מבטיחה שמירה על האינטרסים החיוניים שלכם. משרד עורכי דין רן רייכמן דורג כמוביל בארץ בתחום המשפחה ע"י Dan & Bradstreet, בזכות איכות השירות וגם היחס האישי לכל אדם.

התחומים שבהם עוסק עו"ד לענייני משפחה

* צוואות וירושות – כולל עריכת צוואות, הגנה על צוואות, הגשת התנגדויות למתן צו קיום צוואה או צו ירושה, ניהול עזבונות ועוד.

* גירושין – תחום סבוך שמחייב טיפול רגיש ומדויק, גם במהלך הגירושין עצמם ובחלק מהמקרים גם לאחר שהושלמה הפרידה (למשל כשהנסיבות מצדיקות בקשה להעלאת גובה המזונות או לחילופין הפחתתם).

* עריכת הסכמים – הסכמים שנועדו להסדיר יחסים במשפחות מסוגים שונים: הסכם הורות משותפת, הסכם חיים משותפים לידועים בציבור, הסכם ממון לזוגות שעומדים להתחתן, ועוד.

* יחסי הורים ילדים – במקרים שבהם ילד לא מכיר בהורה ("ניכור הורי"), וגם במקרים שבהם הורה מנסה להתחמק מהאחריות לילד שהביא לעולם בטענה שהוא אינו האב (במקרה כזה תוגש תביעת אבהות שתוביל לבדיקה גנטית).

אחריות, זמינות ואמינות

עו"ד לענייני משפחה מטפל במקרים רגישים במיוחד, ובהתאם נדרש להתנהל באחריות רבה. איכות הכרחית נוספת היא אמינות ללא פשרות, כך שכל אדם שפונה אליו יוכל לדעת בוודאות שהוא בידיים מקצועיות ושיש לו על מי לסמוך. עוד מרכיב חשוב בשירות הוא זמינות גבוהה – מפני שיש לא מעט מצבים שמחייבים תגובה מהירה. עם משרד עורכי דין רן רייכמן תוכלו לסמן V על כל 3 המרכיבים הנ"ל, וגם על קשב מלא אליכם. כמו כן מתאפיין השירות של המשרד הוותיק בחתירה נחושה למטרה.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: