עורך דין גירושין ודיני משפחה רן רייכמן

לעורך דין רן רייכמן ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום דיני המשפחה. רן רייכמן וצוות המשרד מטפלים בהצלחה ברבבות תיקים שדרשו ליווי של עורך דין גירושין או עורך דין לענייני משפחה מן השורה הראשונה.
אנו מאמינים כי עורך דין להסכם גירושין תפקידו להשיג עבור לקוחותיו הסכם המציב אותם בעמדה המוצלחת ביותר לפתיחת פרק חדש בחייהם. ניסיוננו העשיר מבטיח שנדע להתנהל באופן הזהיר לו יש לצפות מאת עורך דין להסכם גירושין, כל זאת כדי למנוע התלקחות עימותים מיותרים אשר יהפכו את הליך הגירושין כולו למורכב יותר.

המשרד עוסק בכל הנושאים הקשורים לדיני משפחה, כגון: הסכם ממון, הסכם גירושין, משמורת, מזונות, חלוקת רכוש, נישואים חד מיניים, צוואות וירושות.
אם אתם זקוקים לייעוץ או ליווי משפטי בכל עניין בתחום דיני משפחה, אם ייתכן שתזדקקו לשירותיו של עורך דין הסכם גירושין, פנו אלינו. נשמח לענות על כל שאלה, לספק מידע מהימן, לייעץ ובמידת הצורך להציע גם לכם ליווי משפטי מן הרמה הגבוהה ביותר.

שירות מסור של עו"ד לענייני גירושין הוא הכרחי בנושאים רגישים כמו משמורת ילדים ועניינים אחרים, כגון הסכם גירושין וחלוקת רכוש, להם השפעה ישירה על החיים האישיים. עו"ד לענייני גירושין רן רייכמן נחשב לאחד מהמובילים בתחום והוא ידע להעניק לכם את הטיפול המשפטי המקצועי ביותר.
לבחירה נכונה של עורך דין להסכם גירושין חשיבות עצומה שכן תיתכן לה השפעה מרחיקת לכת על אופן התנהלות הליך הגירושין כמו גם על תנאי הסכם הגירושין שייחתם בסופו.

למשרד עורכי הדין רן רייכמן, ניסיון רב והצלחות מוכחות בניהול תיקים מורכבים בתחום דיני משפחה. כמו כן, עורך דין גירושין רן רייכמן מכיר היטב את הצורך ברגישות ובתשומת לב לפרטים הקטנים ומעניק שירות משפטי מיטבי ללקוחותיו.

הנכם מוזמנים לפנות אלינו אם אתם זקוקים לשירותי עורך דין גירושין, בין אם כדי לערוך הסכם גירושין, הסכם ממון או לטפל בתיקי מזונות ומשמורת. 

שינויים בהסכם ממון

אלימות במשפחה וזכויות בגירושין

בקשת משמורת ביחסים חד מיניים

העליון קבע – גם נשים ישלמו מזונות

מעוניינים לכתוב צוואה?

זכותכם לקבוע מה יעשה ברכושכם לאחר מותכם. יש להקפיד כי רצונכם יעוגן במסמך משפטי שנקרא צוואה. יש להקפיד על ניסוח נכון על מנת למנוע את ביטולה או מריבות בין היורשים.

מעוניינים לערער על צוואה?

גם אם קרובכם נישל אתכם מצוואתו, ו/או לא ציווה לכם החלק שמגיע לכם, לא תמיד מדובר בסוף פסוק. יש לבחון באם נפלו פגמים בצוואה או ברצון המצווה המקימים עילה לביטולה.

זקוקים לייעוץ?

בטרם הכניסה להליך הגירושין מומלץ לקיים פגישת ייעוץ עם עורך דין לענייני משפחה במסגרתה חשוב שיינתן לכם מידע מקצועי ומקיף המותאם עבורכם.

מעוניינים להגיש תביעה?

עד לאחרונה, התחילו הליכים משפטיים בין בני זוג בהגשת תביעות לבית משפט או לבית דין הרבני. זהו שלב קריטי שהשליך על אופן ניהול המשפט ותוצאותיו.

קיבלתם תביעה או בקשה ליישוב סכסוך?

קבלת כתב תביעה אינו מעמד קל. לעיתוי ואופן קבלת התביעה, השלכות לגבי תוצאות ההליך המשפטי. חשוב כי לא תעשו טעויות בשלב קריטי זה.

הגעתם להסכמות?

גם כאשר הגעתם להסכמות כוללות לסיום הסכסוך, יש לעגן את ההסכמות בהסכם גירושים כולל. ניסוח ההסכם באופן נכון ע"י עורך דין גירושין, מהותי על מנת ליתן הגנה לצדדים.