מה ניתן לעשות כאשר הסדרי הראייה משתנים?

מה ניתן לעשות כאשר הסדרי הראייה משתנים? – בתכנית שאלה משפטית הוצג המקרה הבא: ציפורה מראש העין, נשואה לגבר גרוש ולו 2 ילדים מנישואים קודמים. האם התחתנה ועברה לגור בעיר אחרת וכך גם הם. כל סופ"ש שהילדים נמצאים אצלה ואצל בן זוגה, כאשר הם אוספים ומחזירים אותם במשך שעה וחצי נסיעה לכל כיוון.

כעת הילדים גדולים, בני 11 ו-13 – והאישה ובן זוגה, אבי הילדים, מעוניינים שהאם תשלח אותם ברכבת אך היא מסרבת. בעלה של ציפורה לא רוצה להיכנס איתה לעימותים וחושש כי לא תיתן לו לראות את הילדים. האם יש לציפורה יש זכות לעתור לביהמ"ש בנושא השתתפות בנסיעות והאם יש לה זכות לשלול מאיתנו לראות את הילדים אם נפעל בעניין?

עורך דין לענייני גירושין רן רייכמן מסביר כי לציפורה אין זכות עמידה בבית המשפט בכל מה שקשור לילדים. מי שיכול להגיש תביעה הוא בעלה. מצב שבו האם מנסה להשתלט על הסדרי הראייה שלא מתאימים לתנאי השטח, ראוי שבית המשפט יתערב והוא יכול לבקש מבית המשפט לבדוק את הסוגיה, עקב שינוי מקום המגורים של האם. ניתן להיעזר גם ביחידת הסיוע שצמודה לבית המשפט בנוגע למשמורת.

צפו בקטע המלא:

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: